Blog

GERODABUS Augustus 2022

Dag 22 Na een heerlijk ontbijt met onze vrienden vertrokken naar Reil aan de Moezel waar we nog 2 dagen verblijven

Dag 19 Vermits we niet uitgekeken geraakte op al die prachtige gebouwen bleven we vandaag nog een dagje staan.Nog eens een rustige wandeling door de stad en op de middag de nodige maaltijd verorberd

Dag 18 Met advies van collega camper vertrokken naar weer een mooie plaats aan de Elbe namelijk Tangermunde. Een verhoogde ommuurde stad die heel wat prachtige juweeltjes van gebouwen heeft . De camperplaats mag er ook zijn.

GERODABUS Augustus 2022

Dag 16 Deze morgen even gestopt voor bezoek aan Kappeln en dan gas gegeven zodat we nu in Hitzacker vertoeven aan de Elbe

Dag 15 We hebben het kronenland verlaten langs Flensburg en gaan nu naar het Ossiesland.Met de ferry die een klein uur over deed om ons terug aan land te zetten Staan nu nog aan zee met voor ons Denemarken.

Dag 14 Vandaag zijn ,wederom op een eiland verzeild geraakt FYN een machtig bruggetje overgestoken. Een excentrieke verzamelaar opgezocht maar heeft z´n deuren niet opengesteld. En dan een overnachtingsplaats gezocht namelijk Assens waar nog een kleine scheepswerf is

GERODABUS Augustus 2022

Dag 13 Na een kleine 50km waren we op onze bestemming in Billund het walhalla van de legoblokjes. Daarna een overnachtingsplaats opgezocht nabij sculpturen

GERODABUS AUGUSTUS 2022

Dag 12 Zijn dan toch maar even verhuisd kwam een man alleen op de parkeerplaats gereden sloeg z´n tentje op en betrouwde het niet teveel tv gekeken zekers maar de plaats waar we nu staan is nog beter achter bierbrouwerij

Laden…

Er is iets fout gegaan. Vernieuw de pagina en/of probeer het opnieuw.

Mijn blog volgen

Krijg nieuwe content direct in je mailbox.